ویراستاری پایان نامه،‌ رساله و پروپوزال با ضمانت بازگشت وجه و قیمت مناسب

سایت ویراستاری پایان نامه آنلاین لیکو، با پشتیبانی شبانه‌روزی ویراستاران و مؤسسات ترجمه زیر نظر وزارت ارشاد در سراسر ایران، با کیفیت‌ترین، ارزان‌ترین و متنوع‌ترین خدمات ویراستاری پایان نامه، رساله و پروپوزال را در تمامی رشته‌ها ارائه می‌دهد؛ ویراستاری فنی پایان نامه‌ و رساله، ویراستاری زبانی پایان نامه و رساله و صفحه آرایی پایان نامه و رساله را با خیال راحت به ما بسپارید.

خدمات ویراستاری پایان نامه

محاسبه قیمت ویرایش

"*" indicates required fields

تصویر نحوه ثبت سفارش ویرایش لیکو

نحوه ثبت سفارش ویراستاری پایان نامه

پیچیده‌اش نکنید. فقط بر روی دکمه کلیک کرده و فرم را پر کنید.

بهترین و ارزان‌ترین خدمات ویراستاری پایان نامه، رساله و پروپوزال

نگارش پایان نامه و رساله تنها بخشی از کار شما به عنوان یک دانشجوی ارشد یا دکتری است و برای دفاع و فارغ‌التحصیلی، لازم است مشکلات فنی، نگارشی و ساختاری آن رفع شوند. با ویراستاری پایان نامه یا ویراستاری رساله می‌توانید ایرادات پایان نامه یا رساله خودتان را حل کنید.

ویراستاری نیاز به تخصص دارد و دانشجویی که در این زمینه آموزش ندیده، معمولاً نمی‌تواند ویرایش پروپوزال، پایان نامه یا رساله خود را انجام دهد و بهتر است آن را برون‌سپاری کند. لیکو با ویراستاران حرفه‌ای و متخصص همکاری می‌کند تا ویراستاری پایان نامه و رساله شما را با بهترین کیفیت انجام دهد. نگران هزینه ویراستاری پایان نامه و رساله هم نباشید؛‌ علاوه بر قیمت منصفانه ویراستاری پایان نامه، خدمات ویرایش پایان نامه لیکو با تخفیف حجمی،‌ هدایا و پرداخت قسطی ارائه می‌شوند.

ویراستاری پایان نامه فارسی و ویراستاری پایان نامه انگلیسی

ویراستاری پایان نامه فارسی برای جلسات دفاع و دریافت نمره عالی اهمیت زیادی دارد. یکی از اصلی‌ترین ایراداتی که داورها در جلسات دفاع پایان نامه از دانشجو می‌گیرند، عدم رعایت قواعد زبان فارسی است. در ویرایش و اصلاح پایان نامه یا رساله فارسی، ویراستار پایان نامه را از لحاظ ساختاری، نگارشی، املایی و زبانی بررسی کرده و آن را اصلاح می‌کند. اصلاح پایان نامه یعنی رفع غلط‌های املایی، بازنویسی جملات و روان کردن آن‌ها، هماهنگ‌سازی اصطلاحات، اصلاح پایان نامه طبق شیوه نامه دانشگاه، بررسی رفرنس‌ها و منابع و بسیاری از موارد دیگر. لیکو ویرایش پایان نامه شما را به ویراستاران ماهر می‌سپارد تا همه این موارد به بهترین شکل انجام شوند.

ویراستاری پایان نامه انگلیسی نیز برای دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی داشته و پایان نامه خود را به انگلیسی ترجمه کرده‌اند، اهمیت دارد. در ویرایش پایان نامه انگلیسی نیز درست مانند پایان نامه فارسی مواردی همچون دستور زبان، غلط‌های املایی، ساختار جملات بررسی شده و اصلاح می‌شوند. به علاوه،‌ متن و ساختار پایان نامه طبق شیوه نامه و استاندارد دانشگاه مد نظر شما تنظیم می‌شود. ویراستاری پایان نامه انگلیسی شما نیز در لیکو با تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت وجه انجام می‌شود.

ویراستاری تخصصی پایان نامه و رساله در تمامی رشته های دانشگاهی

ویراستاری پایان نامه و رساله در رشته‌های مختلف دانشگاهی، علاوه بر دانش ویراستاری نیاز به آشنایی با آن رشته نیز دارد تا ویراستار بتواند به درستی مطالب را سازماندهی و ساختاربندی کند. ویرایش تخصصی پایان نامه، رساله و پروپوزال در لیکو محدود به رشته خاصی نیست و به ویراستاران ماهر و متخصص هر رشته سپرده می‌شود. رساله و پایان نامه رشته‌های فنی و مهندسی مانند برق، مکانیک و آی تی، علوم پزشکی مانند پرستاری، پزشکی و دندان‌ پزشکی، علوم انسانی مانند مدیریت، روانشناسی و اقتصاد، علوم پایه مانند ریاضی و فیزیک، علوم کشاوری و هنر و تربیت بدنی و سایر رشته‌ها با بهترین قیمت و کیفیت در لیکو ویراستاری می‌شوند.

ویراستاری پایان نامه، رساله و پروپوزال طبق شیوه نامه دانشگاه

پایان نامه،‌ رساله و پروپوزال تا زمانی که با شیوه نامه دانشگاه منطبق نباشند،‌ مورد پذیرش استاد راهنما و داوران قرار نمی‌گیرند و دانشجو برای فارغ‌التحصیلی ناچار است آن‌ها را ویرایش کند. در ویراستاری پایان نامه و رساله طبق شیوه نامه دانشگاه علاوه بر اصلاحات معمول ویرایشی،‌ صفحه آرایی، قالب و فرمت‌‌بندی پایان‌نامه و رساله و سایر دستورالعمل‌های دانشگاه نیز بررسی شده و طبق این شیوه نامه اصلاح می‌شوند. اگر پایان نامه، رساله یا پروپوزال‌تان در جلسه دفاع اصلاحیه خورده‌اند یا به زودی قرار است از آن‌ها دفاع کنید، ویراستاران لیکو ویرایش پایان نامه،‌ رساله یا پروپوزال‌تان را طبق شیوه نامه دانشگاه شما انجام می‌دهند.

ویراستاری فوری پایان نامه و رساله

بسیاری از دانشجویان با کمبود زمان مواجه بوده و به ویراستاری فوری پایان نامه یا رساله نیاز دارند. در ویرایش فوری پایان نامه و رساله، صفحه آرایی، املای کلمات،‌ دستور زبان، ساختار پایان نامه و جملات، انسجام متن و انطباق پایان نامه و رساله با شیوه نامه دانشگاه بررسی می‌شوند. لیکو اصلاح و ویراستاری پایان نامه یا رساله شما را در سریع‌ترین زمان انجام می‌دهند. در کنار سرعت،‌ قیمت ویراستاری فوری پایان نامه یا رساله و کیفیت آن‌ها نیز برای دانشجویان اهمیت زیادی دارد. با ویراستاری فوری پایان نامه ارزان لیکو،‌ لازم نیست نگران هزینه ویراستاری فوری پایان نامه و رساله باشید. در ضمن، لیکو کیفیت خدمات ویرایش فوری پایان نامه و رساله خود را نیز با استخدام ویراستاران ماهر و گارانتی بازگشت وجه تضمین می‌کند.

صفحه آرایی، تنظیم و فرمت بندی پایان نامه و رساله

صفحه آرایی، تنظیم و فرمت بندی پایان نامه،‌ رساله یا پروپوزال برای ارائه یک پایان نامه با کیفیت که مورد تأیید استاد راهنما و داوران باشد، کاملاً ضروری است. در صفحه آرایی پایان نامه و رساله و تنظیم آن‌ها، متن، تصاویر، جداول، نمودارها به گونه‌ای چیده می‌شوند که خوانایی و انسجام پایان نامه به حداکثر برسد. فونت، فاصله بین خطوط، فاصله حاشیه‌ها،‌ فصل‌بندی، فهرست‌بندی،‌ شماره‌گذاری و … نیز به گونه‌ای تنظیم می‌شوند که با شیوه نامه دانشگاه شما منطبق باشند. با سپردن صفحه آرایی و فرمت بندی پایان نامه و رساله‌تان به لیکو،‌ این موارد و هر مورد دیگری که برای رعایت شیوه نامه دانشگاه شما نیاز باشد، با بهترین کیفیت انجام می‌شوند.

ویراستاری فنی یا صوری پایان نامه و رساله

پایان نامه یا رساله‌ای که با شیوه نامه و دستورالعمل دانشگاه منطبق است، اما مشکلات و اشتباهات املایی داشته و یا از علائم نگارشی درست استفاده نکرده است، نیاز به ویراستاری فنی یا صوری دارد. در ویراستاری فنی یا صوری پایان نامه و رساله یک ویراستار حرفه‌ای متن آن‌ها را از لحاظ رعایت علائم نگارشی، نشانه‌گذاری، نقطه‌گذاری، استفاده از نیم‌فاصله، اشتباهات تایپی و املایی بررسی کرده و در صورت لزوم اصلاح می‌کند. به عبارت دیگر، در ویراستاری فنی، صرفاً متن پایان نامه یا رساله ویرایش می‌شود و ساختار و جمله‌بندی آن تغییر زیادی نمی‌کند. ویراستاران لیکو، ویرایش صوری پایان نامه شما را با نهایت کیفیت و بهترین قیمت انجام می‌دهند.

ویراستاری نگارشی یا زبانی پایان نامه و رساله

در ویرایش نگارشی یا زبانی پایان نامه و رساله که معمولاً همراه با ویرایش فنی انجام می‌شود، ویراستار رساله یا پایان نامه، آن را از منظر دستور زبان، جمله‌بندی و ساختار بررسی و اصلاح می‌کند. هدف از ویراستاری نگارشی پایان نامه، حذف اشتباهات مختلف زبانی و رسیدن به یک متن روان و منسجم است. این موضوع به ویژه هنگام استفاده از منابع خارجی برای نوشتن پایان نامه یا رساله اهمیت زیادی پیدا می‌کند، چرا که این ترجمه‌ها عموماً روان نبوده و نیاز به بازنویسی دارند. به طور کلی، ویراستاری نگارشی یا زبانی پایان نامه و رساله با انسجام‌بخشی به متن آن‌ها، باعث حرفه‌ای به نظر رسیدن شما شده و تسلطی که به موضوع دارید را نشان می‌دهد. با سپردن سفارش ویراستاری فنی-نگارشی پایان نامه یا رساله‌تان به لیکو، هم متن و هم ساختار آن‌ها به بهترین شکل ویراستاری می‌شوند.

ضمانت ویراستاری پایان نامه تا تأیید نهایی پس از دفاع

با ویراستاری لیکو پایان نامه، رساله یا پروپوزال شما از نظر نگارشی، دستوری و ساختاری مطابق شیوه نامه دانشگاه‌تان ویراستاری می‌شود. با این حال، خدمات ویراستاری پایان نامه با بازخوانی لیکو تا روز دفاع و حتی پس از آن تا تأیید نهایی پایان نامه، رساله یا پروپوزال شما پشتیبانی می‌شود. چنانچه از نظر استاد راهنما یا داور، پایان نامه،‌ رساله یا پروپوزال شما از نظر ویرایشی همچنان نیاز به کار داشته باشد، لیکو آن را کاملاً رایگان مجدداً ویراستاری می‌کند.

ویراستاری و انجام اصلاحات پایان نامه و رساله

اگر پس از برگزاری جلسه دفاع، ممکن است نیاز باشد طبق نظر استاد راهنما یا داور، لازم باشد پایان نامه،‌ رساله یا پروپوزال خود را به دلیل یکسری اشتباهات اصلاح کنید. اگر پیش از این ‌یک ویراستار ماهر آن‌ را ویرایش نکرده باشد، احتمال وجود این اشتباهات زیاد است. لیکو با ویراستاری پایان نامه یا رساله شما این اصلاحات را انجام می‌دهند تا زمانی که به تأیید نهایی برسند.

هزینه ویراستاری پایان نامه، رساله و پروپوزال چگونه محاسبه می‌شود؟

برآورد هزینه و قیمت ویراستاری پایان نامه، به عواملی مثل سرعت، زبان، کیفیت و رشته مربوطه بستگی دارد. قیمت ویراستاری فنی پایان نامه، قیمت ویراستاری نگارشی پایان نامه و قیمت ویراستاری تطبیقی پایان نامه متفاوت هستند. همین طور قیمت ویراستاری پایان نامه انگلیسی از قیمت ویراستاری پایان نامه فارسی به دلیل پیچیدگی زبان انگلیسی و کمبود متخصص در این حوزه، بیشتر است.

برای محاسبه دقیق قیمت به صفحه قیمت ویراستاری مراجعه کنید. از طریق ماشین‌حساب آنلاین موجود در صفحه قیمت ویراستاری، می‌توانید به طور آنی هزینه ویراستاری پایان نامه خود را محاسبه کنید.

آغاز تا پایان سفارش ویراستاری پایان نامه

روند ثبت سفارش ویرایش لیکو
روند ثبت سفارش ویرایش لیکو

مورد اعتماد بیش از ۳۶۰۰ کاربر خوشحال

فرم مشاوره رایگان لیکو

"*" indicates required fields