پارافریز با گارانتی تضمینی و قیمت مناسب

سایت ویرایش و پارافریز آنلاین لیکو، سریع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی در ایران با پشتیبانی شبانه‌روزی ویراستاران متخصص در سراسر ایران، بهترین و ارزان‌ترین خدمات پارافریز متن را در تمامی رشته‌ها ارائه می‌دهد؛ پارافریز متن فارسی و پارافریز متن انگلیسی را با اطمینان کامل به ما بسپارید.

خدمات پارافریز

محاسبه قیمت پارافریز

"*" indicates required fields

تصویر نحوه ثبت سفارش ویرایش لیکو

نحوه ثبت سفارش پارافریز

پیچیده‌اش نکنید. فقط بر روی دکمه کلیک کرده و فرم را پر کنید.

بهترین و ارزان‌ترین خدمات پارافریز آنلاین

دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه‌ها برای نگارش مقاله، پایان نامه و کتاب نیاز دارند از منابع علمی متعددی استفاده کنند. در عین حال، استفاده از این منابع باید به شکلی باشد که سرقت ادبی محسوب نشود. خدمات پارافریز آنلاین و بازنویسی متون تخصصی و علمی لیکو، برای جلوگیری از سرقت ادبی و کاهش آن ارائه می‌شود.

پارافریز تخصصی باید به شکلی انجام شود که کیفیت و معنا و مفهوم اصلی را حفظ کند و بنابراین باید به افراد متخصص سپرده شود. لیکو با ویراستاران متخصص همکاری می‌کند تا پارافریز انگلیسی و پارافریز فارسی پایان نامه و مقاله شما را با بهترین کیفیت انجام دهد. نگران هزینه پارافریز آنلاین و تخصصی هم نباشید؛ علاوه بر قیمت منصفانه پارافریز آنلاین و بازنویسی متون، خدمات پارافریز لیکو با تخفیف حجمی، هدایا و پرداخت قسطی ارائه می‌شوند.

پارافریز تخصصی در تمامی رشته‌ها و زمینه‌ها

خدمات پارافریز و بازنویسی متون تخصصی لیکو محدود به رشته خاصی نیست. پارافریز متن بهتر است به ویراستارانی سپرده شود که با زمینه آن مقاله یا پایان نامه آشنا هستند. پارافریز متن فارسی و پارافریز متن انگلیسی در لیکو به افرادی سپرده می‌شود که با اصطلاحات تخصصی آن کاملاً آشنا باشند تا بتوانند در عین کاهش سرقت ادبی، بازنویسی متن را به بهترین نحو انجام دهند. پارافریز تخصصی و بازنویسی رشته‌های فنی و مهندسی مانند برق، مکانیک و آی تی، علوم پزشکی مانند پرستاری، پزشکی و دندان‌ پزشکی، علوم انسانی مانند مدیریت، روانشناسی و اقتصاد، علوم پایه مانند ریاضی و فیزیک، علوم کشاوری و هنر و تربیت بدنی و سایر رشته‌ها با بهترین قیمت و کیفیت در لیکو انجام می‌شود.

پارافریز تخصصی و بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

سرقت ادبی اعتبار نویسنده،‌ مجله و حتی دانشگاه را زیر سؤال می‌برد و به همین دلیل تأثیر زیادی در پذیرفته شدن مقاله و پایان نامه دارد. پایان نامه برای طی کردن مراحل اداری بایستی میزان سرقت ادبی پایینی داشته باشد و مقالات نیز با درصد شباهت و سرفت ادبی بالا به هیچ‌وجه در مجلات معتبر پذیرفته نمی‌شوند. پارافریز تخصصی پایان نامه و مقاله از رخ دادن سرفت ادبی در آن‌ها جلوگیری کرده و کیفیت آن‌ها را بالا می‌برد. با سفارش پارافریز آنلاین و سپردن بازنویسی و پارافریز پایان نامه یا مقاله خود به لیکو می‌توانید اطمینان داشته باشید که سرقت ادبی در آن‌ها تا حد ممکن کاهش پیدا می‌کند.

پارافریز آنلاین برای همانندجویی پروپوزال و پایان نامه

بسیاری از دانشجویان هنگام انجام پایان نامه، رساله یا پروپوزال خود و همانندجویی آن‌ها، با مشکل سرقت ادبی مواجه می‌شوند؛ یعنی متن پایان نامه به دلیل شباهت داشتن به دیگر متون، به عنوان سرقت ادبی شناسایی می‌شود. برای عبور از مرحله همانندجویی ایران داک و کاهش سرقت ادبی جملات باید بازنویسی یا پارافریز شوند. در پارافریز آنلاین یا بازنویسی متون، مفهوم جملات حفظ می‌شوند، اما ساختار جملات و کلمات به کار برده شده تغییر می‌کنند تا متن به عنوان سرقت ادبی شناسایی نشود. با سفارش پارافریز آنلاین، ویراستاران لیکو پارافریز تخصصی پروپوزال، پایان نامه یا رساله شما را با بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌دهند تا در همانندجویی به مشکل دیگری برنخورید.

کاهش سرقت ادبی تا ۹۰ درصد با پارافریز تخصصی لیکو

خدمات پارافریز تخصصی و بازنویسی متن لیکو برای کاهش میزان سرقت ادبی متن، مقاله، پایان نامه، رساله و پروپوزال طراحی شده‌اند. دانشگاه‌ها و مجلات به سرقت ادبی حساسیت بالایی نشان می‌دهند و مقالات یا پایان‌ نامه‌هایی که درصد سرقت ادبی بالایی داشته باشند را نمی‌پذیرند. پارافریز با بازخوانی لیکو تا ۹۰ درصد میزان سرقت ادبی را در متون تخصصی شما کاهش می‌دهد تا دیگر بابت سرقت ادبی نگران نباشید.

پارافریز تخصصی با استفاده از نرم‌افزارهای معتبر

پارافریز تخصصی متن لیکو برای پایان نامه، رساله، پروپوزال و مقاله با استفاده از نرم‌افزارهای معتبر iThenticate و Plagiarism Checker X انجام می‌شوند. با استفاده از نرم‌افزار iThenticate، میزان سرقت ادبی متن به طور کاملا دقیق بررسی و به شکل گزارش ارائه می‌شود. به علاوه، برای پروپوزال، پایان نامه و رساله از سامانه همانندجو ایران داک نیز استفاده می‌شود تا همانندجویی شما با موفقیت انجام شود.

پارافریز آنلاین فوری

چنانچه برای ثبت پروپوزال، پایان نامه یا رساله خو در تگنای زمانی قرار دارید و بایستی سریعاً آن را بازنویسی کنید، می‌توانید از خدمات پارافریز فوری لیکو استفاده کنید. با استفاده از پارافریز آنلاین فوری لیکو، پروژه شما به ویراستاران ماهر و حرفه‌ای لیکو سپرده شده و در سریع‌ترین حالت و با بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌شود. در پارافریز موشکی لیکو،‌ سرعت پارافریز پروپوزال، پایان نامه یا رساله شما به ۲۵ صفحه در روز نیز می‌رسد.

هزینه پارافریز آنلاین چگونه محاسبه می‌شود؟

برآورد هزینه و قیمت پارافریز، به عواملی مثل سرعت، زبان، کیفیت و رشته مربوطه بستگی دارد. برای مثال قیمت پارافریز انگلیسی از قیمت پارافریز فارسی به دلیل پیچیدگی زبان انگلیسی و کمبود متخصص در این حوزه، بیشتر است.
برای محاسبه دقیق قیمت به صفحه تعرفه‌های لیکو مراجعه کنید.

آغاز تا پایان سفارش پارافریز

روند ثبت سفارش ویرایش لیکو
روند ثبت سفارش ویرایش لیکو

مورد اعتماد بیش از ۳۶۰۰ کاربر خوشحال

فرم مشاوره رایگان لیکو

"*" indicates required fields