قیمت پارافریز

محاسبه قیمت پارافریز

نحوه محاسبه قیمت پارافریز پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله و دیگر متون

طبق عرف و استاندارد جهانی، هزینه پارافریز بر اساس تعداد کلمه تعیین می‌شود و هر ۲۵۰ کلمه یک صفحه استاندارد را تشکیل می‌دهند. قیمت پارافریز لیکو نیز بر اساس تعداد کلمات تعیین شده و بسته به حوزه و زبان متن و نوع پارافریز متفاوت است. خدمات پارافریز لیکو به طور کلی در دو نوع پارافریز و پارافریز با بازخوانی انجام می‌شوند و هزینه پارافریز بسته به این که به کدام نوع نیاز دارید، تغییر می‌کند.

قیمت پارافریز فارسی پایان نامه، مقاله و دیگر متون

قیمت پارافریز انگلیسی مقاله و دیگر متون

قیمت پارافریز

خدمات پارافریز با هدف پیشگیری از سرقت ادبی ناخواسته ارائه می‌شوند. سرقت ادبی، حتی به صورت ناخواسته، می‌تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر شهرت و اعتبار فرد داشته باشد. کارشناسان لیکو با استفاده از ابزارهای معتبر تشخیص سرقت ادبی و دانش تخصصی خود، هم اصالت متن را حفظ می‌کنند و هم سرقت ادبی را به حداقل می‌رسانند.

خدمات پارافریز لیکو به دو شکل عادی و با بازخوانی در زبان‌های فارسی و انگلیسی ارائه می‌شوند. تعرفه‌های لیکو با توجه به تفاوت‌های اساسی در ساختار و واژگان این دو زبان، خدمات پارافریز لیکو برای هر زبان با قیمت‌های متفاوت تعیین و عرضه می‌گردد.

فرم مشاوره رایگان لیکو

"*" indicates required fields

رضایت کاربران لیکو
سفارش موفق
0
تعداد همکاران لیکو
همکاران
0
میزان رضایت کاربران
کاربر راضی
0
خیریه فعال
0

لیکو، بررسی خدمات، انتخاب و ثبت سفارش آنلاین

تصمیم برای خرید و سفارش خدمات به مراتب سخت‌تر از انتخاب محصول و خرید از فروشگاه‌ است.

شما در قبال هزینه‌ای که برای خدمات پرداخت می‌کنید محصول یا شی قابل لمسی دریافت نمی‌کنید به همین دلیل حساسیت بیشتری نسبت به قیمت‌، کیفیت و زمان دریافت آن دارید. ما در لیکو از نگرانی‌های شما آگاه هستیم به همین دلیل خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان، قیمت منصفانه و هم‌چنین ضمانت کیفیت و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، ارائه می‌کنیم.

کدام خدمات در لیکو قابل سفارش هستند؟

در حوزه ترجمه و ویرایش تقریباً خدمتی وجود ندارد که لیکو برای مشتریان خود ارائه نکرده باشد. شما می‌توانید در تمامی روزهای هفته یا در روزهای خاصی مثل حراج‌ها و روزهای تخفیفی لیکو که در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، سفارش خود را به سادگی ثبت کرده و در روز و محدوده زمانی که انتخاب می‌کنید، تحویل بگیرید. بعضی از خدمات اصلی و زیر مجموعه‌های پرطرفدار لیکو شامل مواردی می‌شود که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

زبان‌ها می‌گویند لیکو ترجمه می‌کند

ترجمه قلب تپنده کسب‌وکار ماست. ترجمه تجاری، ترجمه کاتالوگ و بروشور، ترجمه و بومی‌سازی وب‌سایت، ترجمه فایل صوتی و موزیک از جمله خدماتی است که برای کسب‌وکارهای مختلف در تمامی زمینه‌ها ارائه می‌شود. شاهکار خدمات ترجمه لیکو ترجمه تخصصی است که برای ترجمه کتاب، ترجمه مقاله، ترجمه فیلم و زیرنویس، ترجمه پایان نامه در تمامی رشته‌های دانشگاهی (علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر و …) با هر سختی به صورت تخصصی قابل انجام است.

با ویراستاری لیکو کلمات می‌درخشند

انواع ویرایش تطبیقی یا ترجمه‌ای، ویراستاری زبانی یا نگارشی، ویراستاری فنی و صوری در قسمت خدمات ویرایش لیکو جای دارند. شما می‌توانید از خدمات ویرایش و ویرایش نیتیو لیکو برای ویرایش کتاب، ویرایش مقاله isi، ویراستاری پایان نامه استفاده کنید. در لیکو خدمات خلاصه نویسی و پارافریز نیز به صورت کاملاً تخصصی ارائه می‌شوند.

لیکو آکادمی آغاز پرواز تو

لیکو آکادمی با هدف آموزش آنلاین مهارت‌های کاربردی به شما، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های عملی متناسب با نیاز بازار برگزار می‌کند. دوره‌‌های آنلاین لیکو آکادمی با تدریس اساتید مجرب در کوتاه‌ترین زمان شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. در حال حاضر دوره مترجمی به صورت کاملاً سیستماتیک توسط اساتیدی که از سخت‌ترین فیلترهای مورد نظر ما عبور کرده‌اند، ارائه می‌شود. همچنین دوره TTC و دوره ویراستاری به صورت جامع و کارگاهی قابل ثبت نام هستند.

لیکو شاپ خریدی با ارزش

مصداق بارز معامله‌ی برد برد. شما با فروش مقاله‌های ترجمه شده علاوه بر کسب درآمد به خیریه و محیط زیست نیز کمک می‌کنید. البته تمام سهم سود حاصل از فروشگاه مقاله لیکو به خیریه تعلق می‌گیرد

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟