استخدام مترجم در لیکو

لیکو پلتفرمی نوین و پیشرو در زمینه‌ی ترجمه‌ی عمومی و تخصصی در ایران است و قصد دارد تیم مترجمان خود را گسترش دهد. شما می‌توانید به عنوان مترجم تمام وقت یا فریلنسر در زبان‌های انگلیسی و فارسی با لیکو همکاری نمایید. کیفیت، سرعت و اعتماد از ارزش‌های لیکو هستند و به همین دلیل لیکو استانداردهای بالایی در انتخاب مترجمان خود در نظر دارد.  اگر فکر می‌کنید می‌توانید به این استانداردها پایبند باشید، ما از همکاری با شما استقبال می‌کنیم. برای شروع همکاری و شرکت در آزمون استخدامی، لطفا فرم مربوطه را تکمیل کنید.
استخدام مترجم انگلیسی به فارسی و استخدام مترجم فارسی به انگلیسی
استخدام مترجم فریلنسر در لیکو

استخدام مترجم دورکار و فریلنسر

با استخدام به عنوان مترجم دورکار و فریلنسر در لیکو، شما می‌توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. برخی از این مزایا عبارتند از:

۱. انعطاف‌پذیری در زمان و مکان کاری

۲. امکان انتخاب پروژه‌های مورد علاقه و سازگار با تخصص

۳. دریافت درآمد منصفانه و به موقع

۴. ارتباط با مشتریان و مترجمان متنوع و متخصص

۵. افزایش سطح دانش و مهارت ترجمه‌ی خود

اگر شما هم یک مترجم حرفه‌ای هستید و دوست دارید از این مزایا بهره‌مند شوید، منتظر چی هستید؟ همین حالا فرم استخدام مترجم را تکمیل کنید و به تیم لیکو بپیوندید.

نحوه‌ی استخدام مترجم در لیکو

برای استخدام در لیکو به عنوان مترجم باید در یک آزمون کتبی و یک آزمون شفاهی در قالب مصاحبه شرکت کنید. این دو آزمون روی هم ۵۰ نمره دارند که ۳۰ نمره از این ۵۰ نمره به آزمون کتبی مربوط است و ۲۰ نمره به آزمون شفاهی. در صورتی که حداقل ۱۰ نمره از آزمون کتبی کسب کنید،‌ می‌توانید در آزمون شفاهی شرکت کنید و در صورت قبولی در مصاحبه، می‌توانید همکاری خودتان با لیکو را شروع کنید.

نحوه استخدام مترجم دورکار و فریلنسر

سوالات متداول

فرم مشاوره رایگان لیکو

"*" indicates required fields