استخدام ویراستار در لیکو

لیکو پلتفرمی نوین و پیشرو در زمینه‌ی ویراستاری عمومی و تخصصی در ایران است و قصد دارد تیم ویراستاران خود را گسترش دهد. شما می‌توانید به عنوان ویراستار تمام وقت یا فریلنسر در زبان‌های انگلیسی و فارسی با لیکو همکاری نمایید. کیفیت، سرعت و اعتماد از ارزش‌های لیکو هستند و به همین دلیل لیکو استانداردهای بالایی در انتخاب ویراستاران خود در نظر دارد.  اگر فکر می‌کنید می‌توانید به این استانداردها پایبند باشید، ما از همکاری با شما استقبال می‌کنیم. برای شروع همکاری و شرکت در آزمون استخدامی، لطفا فرم مربوطه را تکمیل کنید.
استخدام ویراستار فارسی و استخدام ویراستار انگلیسی
استخدام ویراستار فریلنسر

استخدام ویراستار دورکار و فریلنسر

با استخدام به عنوان ویراستار دورکار و استخدام ویراستار فریلنسر در لیکو، شما می‌توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. برخی از این مزایا عبارتند از:

۱. انعطاف‌پذیری در زمان و مکان کاری

۲. امکان انتخاب پروژه‌های مورد علاقه و سازگار با تخصص

۳. دریافت درآمد منصفانه و به موقع

۴. ارتباط با مشتریان و مترجمان متنوع و متخصص

۵. افزایش سطح دانش و مهارت ترجمه‌ی خود

اگر شما هم یک ویراستار حرفه‌ای هستید و دوست دارید از این مزایا بهره‌مند شوید، منتظر چی هستید؟ همین حالا فرم استخدام ویراستار را تکمیل کنید و به تیم لیکو بپیوندید.

نحوه‌ی استخدام ویراستار در لیکو

برای استخدام در لیکو به عنوان ویراستار باید در یک آزمون کتبی و یک آزمون شفاهی در قالب مصاحبه شرکت کنید. این دو آزمون روی هم ۵۰ نمره دارن که ۳۰ نمره از این ۵۰ نمره به آزمون کتبی مربوطه و ۲۰ نمره به آزمون شفاهی. در صورتی که حداقل ۱۰ نمره از آزمون کتبی کسب کنید،‌ می‌تونید در آزمون شفاهی شرکت کنید و در صورت قبولی در مصاحبه، می‌تونید همکاری خودتون با لیکو رو شروع کنید.

نحوه استخدام ویراستار دورکار و فریلنسر

سوالات متداول

فرم مشاوره رایگان لیکو

"*" indicates required fields