ترجمه سایت با گارانتی تضمینی و قیمت مناسب

سایت ترجمه آنلاین لیکو، سریع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی در ایران با پشتیبانی شبانه‌روزی مترجمین تخصصی و موسسات ترجمه زیر نظر وزارت ارشاد در سراسر ایران، باکیفیت‌ترین، ارزان‌ترین و متنوع‌ترین خدمات ترجمه را در تمامی حوزه‌ها و رشته‌ها ارائه می‌دهد؛ ترجمه سایت فارسی به انگلیسی و ترجمه سایت انگلیسی به فارسی را با خیال راحت به ما بسپارید.

خدمات ترجمه سایت و بومی سازی

نظرات و دغدغه کاربران لیکو درباره ترجمه سایت و بومی سازی

بهترین و ارزان‌ترین خدمات ترجمه سایت و بومی‌ سازی در کوتاه‌ترین زمان

اگر به خدمات ترجمه سایت نیازمند هستید و به دنبال جایی می‌گردید که با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان کار ترجمه، سئوی انگلیسی و یا بومی‌سازی سایت‌تان را انجام دهد، لیکو بهترین جا برای شماست. فرقی نمی‌کند قصد شروع فعالیت در بازارهای بین‌المللی را داشته باشید یا به دنبال بهبود رتبه گوگل از طریق سئوی انگلیسی باشید. ترجمه سایت شما بایستی به بهترین نحو انجام شده و عاری از اشتباه باشد. بنابراین ضروری است که از یک مترجم متخصص و با تجربه برای این کار استفاده کنید. 

چرا لیکو را برای ترجمه سایت و بومی سازی انتخاب کنیم؟

کیفیت مثال زدنی

سرعت بی‌نظیر

قیمت استثنایی

خدمات پس از فروش فراموش نشدنی

و کلی چیز باحال دیگه...

چرا لیکو بهترین خدمات ترجمه سایت و بومی سازی را ارائه می‌دهد؟

امروزه تقریبا تمام سایت‌های فارسی‌زبان به انجام فعالیت‌های سئو در زبان فارسی می‌پردازند تا در نتایج جستجو رتبه‌ خوبی کسب کنند. این در حالی است تنها ۱ درصد از کاربران روزانه اینترنت را فارسی‌زبانان تشکیل می‌دهند و از یک‌جایی به بعد کارهای زیادی نیست که بتوان در زبان فارسی با هزینه‌ای معقول انجام داد و از رقبا پیشی گرفت. از طرف دیگر بسیاری از سایت‌ها می‌خواهند فعالیت خود را به بازارهای بین‌المللی گسترش دهند، اما ۸۵ درصد از کاربران اینترنت اگر نتوانند توضیحات مربوط به یک محصول را به زبان مادری خود بخوانند، آن را خریداری نمی‌کنند.

قیمت ترجمه سایت و بومی سازی

برآورد هزینه و قیمت ترجمه سایت و بومی سازی، به عواملی مثل سرعت، زبان و کیفیت بستگی دارد. برای مثال قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی سایت  از قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی سایت به دلیل گستردگی زبان فارسی بیشتر است.
برای محاسبه دقیق قیمت به صفحه تعرفه‌های لیکو مراجعه کنید.

محاسبه‌ قیمت ترجمه

"*" indicates required fields

تصویر نحوه ثبت سفارش ترجمه لیکو

نحوه ثبت سفارش ترجمه سایت

نیاز نیست پیچیدش کنید فقط کلیک کنید و فرم رو پر کنید

آغاز تا پایان سفارش ترجمه سایت و بومی سازی آن

روند ثبت سفارش ترجمه لیکو
روند ثبت سفارش ترجمه لیکو

مورد اعتماد بیش از 3600 کاربر خوشحال

سوالات متداول ترجمه سایت و بومی سازی

فرم مشاوره رایگان لیکو

"*" indicates required fields